Przedszkole nr.168 usytuowane jest przy ul. Zagłoby 27 w Warszawie.
1. Dojście piesze jest od ulicy Zagłoby. Przejście dla pieszych od ulicy Zagłoby nie posiada sygnalizacji dźwiękowej. Chodnik dla pieszych nie ma wydzielonego pasa dla rowerzystów.
2. Najbliższa stacja PKP Warszawa Ursus Niedźwiadek znajduje się w odległości ok. 500 m. Dojście na perony jest możliwe za pomocą schodów stałych i windy.
3. Najbliższe przystanki autobusowe znajdują się w odległości ok. 300 m: Keniga 02 (kierunek: Stegny: nr 187), (kierunek: Cmentarz Wolski nr 194), (kierunek: Metro Stokłosy nr 401), (kierunek: Centrum nr 517)
4. Najbliższe miejsca parkingowe znajdują się w zatoczkach przy ulicy Zagłoby. Są tam również miejsca dla osób z niepełnosprawnością.
5. Najbliższy postój taksówek znajduje się w odległości ok. 300 m przy skrzyżowaniu ulic: Zagłoby i Keniga.
6. Wejście na teren Przedszkola jest od strony Zagłoby przez furtkę wyposażoną w górny zamek. Przed wejściem głównym do budynku są dwa schody.
7. Nie ma podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
8. Główne wejście do Przedszkola jest wyposażone w drzwi dwuskrzydłowe. Przy drzwiach głównych po lewej stronie znajduje się dzwonek. Pierwszym pomieszczeniem jest wiatrołap, w którym znajdują się drzwi dwuskrzydłowe, w połowie przeszklone oraz wideodomofon.
9. W wiatrołapie znajduje się także tablica informacyjna.
10. Budynek Przedszkola jest jednopoziomowy. Gabinet dyrektora usytuowany jest po lewej stronie od wiatrołapu bez oznakowania dotykowego na posadzce.
11. Brak pętli indukcyjnej oraz dostępu do tłumacza języka migowego. Nie ma także oznaczeń brajlowskich. Brak dostępnego łatwego tekstu do czytania czy informacji w języku migowym lub angielskim na stronie.
12. W budynku nie ma ogólnodostępnej toalety.